Koliko puta ste bili na nekoj svadbi i oduševljeno se zapitali ko stoji iza celokupne organizacije? Ko je odabrao pozivnice, mesto gde će se svadba odigrati, dekoraciju, meni, sjajan bend, ko se brine da sve teče bez zastoja i problema? Odgovor na ova pitanja je – WEDDING PLANNER! On se brine o svakom detalju organizacije, kako bi kreirao svadbu za pamćenje!
Organizator venčanja je osoba koja mora da koordiniše rad svih profesionalaca koji učestvuju u realizacije svadbe. To znači da mora da ima dobre odnose sa menadžerima sala, ljudima koji se bave keteringom, muzičarima i DJ-evima, cvećarima, fotografima, kompanijama koje se bave dekoracijom i još nizom najrazličitijih zanimanja, kako bi najleši dan u nečijem životu zaista to i bio. A pre svega, mora da uspostavi sjajan odnos sa mladencima i njihovim porodicama, da bi na pravi način mogao da ispuni njihove zamisli. Zato su komunikativnost, strpljenje, spretnost, brzina reagovanja, organizovanost, kreativnost, ljubaznost, informisanost, stručnost i profesionalnost samo neke od osobina koje jedan wedding planner mora da poseduje ukoliko želi da se uspešno bavi ovim poslom.
Pogrešna pretpostavka mnogih da je ovaj posao lak i bez tryavica, a ono što je pomalo i zastrašujuće da wedding planner nosi veliku odgovornost- ipak je to nečiji dan „JEDNOM U ŽIVOTU“
Zato je edukacija o svakom pa i ovom zanatu minimum što trebate priuštiti sebi kada se upuštate u posao u industriji venčanja.
Industriji koja je jedna od bogatijih (FINANSIJSKI PROCENJENO NA 72 MILIJARDE DOLARA U 2016-OJ GODINI) INFORMACIJA sa neta https://blog.marketresearch.com/the-wedding-industry-in-2017-and-beyond
Organizacija venčanja je svakako jedan veoma kreativan i dinamičan posao, koji će zahtevati mnogo više napora od običnog kancelarijskog posla. Radno vreme će ponekad biti veoma dugo, imaćete sastanke u večernjim satima, vikendima obično nećete biti slobodni, trebaće vam ponekad mnogo truda, strpljenja i lične magije da savladate sve prepreke koje se mogu naći na putu organizacije savršene svadbe. Ali sve ovo prestaje da bude važno kada ceo događaj prođe i u sećanju vam ostanu samo nasmejana lica mladenaca i njihovih gostiju!
Kako uspeh svakog događaja zavisi upravo od organizacije, od izuzetnog je značaja da se njome bavi stručna osoba koja će znati šta i kako treba da učini, kao i da se snadje u kriznim situacijama. Zato je posao wedding plannera sve više tražen, a samim tim i dobro plaćen. U zavisnosti od broja događaja koji se organizuju, mesečna primanja wedding planera mogu LAKO da prelaze 1000 Eur, dok je ova cifra u Americi i razvijenim zamljama mnogo veća i dostiže i nekoliko hiljada Eur.
Ali da biste postali uspešan organizator venčanja, pored ličnih osobina koje su već pomenute, neophodno je da steknete i određena znanja. Organizacija poslovanja, marketing, time management su samo neki od segmenata na koje je potrebno obratiti pažnju ukoliko želite da uspešno vodite svoj posao. Da li ćete proći stučnu obuku kod nekog od već renomiranih organizatora ili se odlučiti za jedan od kurseva koji su dostupni na našem i svetskom tržištu, zavisi isključivo od vas i budžeta koji ste spremni da uložite u razvoj svog znanja i započinjanje uspešnog biznisa. Ali ne zaboravite da je ulaganje u edukaciju uvek najvredniji deo ulaganja u razvoj poslovanja, bez obzira na cenu kurseva koje pohađate, i da se tokom rada uglavnom višestruko isplati. Pojavom interneta informacije su nam na dohvat ruke, i zaista nemamo izgovora da budemo u neznanju naročito u vezi nečega sa čime se bavimo. A učenje nikad nije bilo lakše i udobnije nego sada.
Zato iskoristite priliku i prijavite se na nas online kurs i zapocnite svoj posao iz snova!